21:04 Ғажайып информатика | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
«Ғажайып информатика»Мақсаты: Оқушылардың компьютерді пайдалана отырып шығармашылығын, ойлау қабілетін дамыту, пәнге деген қызығушылығын , белсенділігін арттыру, компьютерлік іскерлігін дамыту.
І жүргізуші : Тойлап маржандай боп өлеңдесіп , Достарым отырсыңба елеңдесіп. Ата-салт , баба дәстүр жолыменен, Алайық біз әуелі сәлемдесіп
ІІ жүргізуші: Уа, жараңдар жараңдар Мына бізге қараңдар Мінеки залда тыныштық Естілмейді дыбыс түк Мұны бізде қоштаймыз Кешіккендерді тоспаймыз Ғылымдардың ғылымы Информатика жайында Ойын сайысты бастаймыз
І жүргізуші: Жас достарым Мұны жақсы ұғайық Информатика құрметтеуге лайық Дүниедегі құбылыстың мәніне Табиғаттың қозғалыстың бәрін де Мүмкін емес есептерсіз, компьютерсіз түсіну Есебіңіз , программаңыз дүние кілті әлі де ІІ жүргізуші: «Ғажайып информатика» сайысына қатысушы ойыншыларын ортаға шақырып, сайысымыздың әділ бағасын беру үшін әділ қазылар алқасын сайлайық.
І жүргізуші: Әділқазы, ақ қазыға бір сәлем Әділдікке бас иеді күллі әлем Жүйрік озар сайыстарда неше бір Сарапқа сап әділдікпен шеше біл
ІІ жүргізуші: Демейін заман сөздері Түбі бүгін өзгерді Бағыңды сынап сайыста Көрінетін кез келді –дей отырып , сайысымыздың І кезеңі «Өзім туралы» топтардың өздерін таныстыруға сөз береміз
І жүргізуші: Жарысқа қатысып отырған оқушыларға сәт сапар тілей отырып , шындарға биік қонғайсың демекпіз. Сайысымыздың «Білімді мыңды жығар» атты ІІ кезеңін бастаймыз.
ІІ жүргізуші: Сіздерге ортақ 20 сұрақ беріледі .
І жүргізуші: Құтқарып ауыр бейнеттен Техниканы үйреткен Компьютер емей немене ?
ІІ жүргізуші: Робаттай – адамды Тіл бітіріп сөйлеткен Компьютер емей немене ? сайсымыздың «Көркем сурет» атта ІІІ кезеңінде компьютермен жұмыс істеу яғни Paint редакторында геометриялық фигураларды пайдаланып құрақтардың эскизін жасау .
І жүргізуші: Білмегенді білдірген Өлшем киім кигізген Компьютер емей немене ?
ІІ жүргізуші: Барлық істі атқарып Пайдасын елге тигізген Компьютер емей немене ? ІV кезең «Белгісіз әлем» Оқушылар бұл кезеңде берілген сөздерді ASCII коды және сәйкестендіру кестесі арқылы кодтап табу керек І топ
ІІ топ
ІІІ топ
ІV топ
І жүргізуші : Болам десең , теңізші , не ұшқыш қаласың Дәрігерлікте жақсы ғой Қызметке жарасың Сондықтан да , сондықтан Сол ғылымның тілін біл !
ІІ жүргізуші : Ал сол үшін біздерге Информатика керек қой ! Сондықтан да , сондықтан Сол ғылымның тілін біл !
І жүргізуші: V кезең «Ұшқыр ойлар» бұл кезеңде оқушылар белгілі бір тақырыпқа обьектілер орналастырып , анимациялық эффектілер орнату ІІ жүргізуші : Сайысымыздың сонңында білімімен, ұтымды жауабымен , шапшаңдығымен жеңіп шыққан топтарды марапаттау үшін сөз кезегін әділ қазыларға береміз. І жүргізуші: Осымен бұл қызықты тамамдасақ Бұл жайды айтамыз ба жаман болсақ? Үйрендік білмегенді осы жолы , Тағы да үйренеміз аман болсақ! Шыңымыз биік болар ,білім қусақ ІІ жүргізуші : Көңіл бөліп бұл кешке , Келгендерге көп рахмет !
Толық мәліметті жүктеп алуға болады | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Всего комментариев: 0 | |