MENU
Главная » 2014 » Апрель » 12 » «Сыр кубогі» үшін болған сайыс сабақ
17:23
«Сыр кубогі» үшін болған сайыс сабақ
«Сыр   кубогі»  үшін   болған  сайыс  сабақ
Осы пәнге деген оқушылардың ынтасын, қызығушылығын арттыру, мұғалімдердің басты міндеті. Соның   ішінде  оқушылардың  информатика   пәнінен   алған  білімдерінің   деңгейін   көтеріп  тиянақты  нәтижеле-рге  қол  жеткізуде- - ойын  түріндегі  түрліше  сайыс  ,жарыс  сабақтарын   өткізудің   тиімділігі   өте  үлкен   екендігіне   көз  жеткізіп  жүрміз.
Атап  айтсақ , оқыту   процесіндегі  мұндай  үрдістерді  қолдану   мынадай   қасиеттерді   арттыруға   септігін  тигізеді:
 Оқушының өтіп жатқан пәнге деген ынтасын арттыру;
 Ойлау  қабілетін  ,тіл  байлығын   дамытады.
 Өз  бетімен    жұмыс  істеуге ,ізденуге,іскерлікке   үйретеді;
 Байқампаздыққа  ,алған  білімін   практикалық   дағдылар  мен  ұштастыруға.
         Өзім   оқытып  жүрген     информатика  пәні  сабақтарында   осы  сабақ   элементтерін   түрлеше     нұсқаларда    қолданып  жүрмін.Соның  бірі- «Сыр   кубогі»  үшін өткізілетін  жарыс  сабағы.
        Сабақ   негізінен 7-8 сыныптардағы   өтілген   бірнеше   тарауларды   қорытындылап,алған  білімдерінің   нәтижелерін   шығарып   олармен    байланысып   нығайтуға    бағытталады.
        Аталған  сабақта  -оқушылардың  тиянақты  білімдіак  және   дамытушылық   дағдыларын    қалыптастырумен  қатар  -өз  облысымыз  жөнінде   жан--жақты-  мағұлматтар-   беріп   туған   өлкемізге  деген   құрмет  сезімін  тәрбиелеуді   мақсат  етіп  қойдым. Өйткені а  Елбасымыздың   биылғы  «Қазақстан  Жолдауында - 2050: бір  мақсат,бір  мүдде,бір  болашақ»  атты  Жолдаауынан   таауы-ндайтын   келелі  міндеттердің  бірі - шәкірттерді   отан  сүйгіштікке,еліміздің   тарихына,бүгінгісі   мен  болашағына  деген   көзқарастағы 
« Мәңгілік  Ел »  идеясын    қалыптастыру.
       Жарыс   шарттары   бойынша – сыныптағы  16  оқушы   өз  парталасыме-н  бірге   облыс   көлеміндегі   бір  ауданның  (қаланың) атын  иеленеді.Олардың   өз  ауданының   тарихы,жер  жағдайы,экономикасы,мәдениеті  және   с-ол  өңірден   шыққан  белгілі   тұлғалар   жөнінде  хабардар   болуы   талап  етіледі.
       Парталастың  бірі-«Сыр   кубогіне» үміткер   болса,екіншісі    соның  кеңесшісі (тренері)  болып  есептеледі.
         Жарыс  олимпидалық     жүйемен  өткізіледі,яғни   жеребе  арқылы  әуелгі  ширек  финалда   жеңгендер-   жартылай  финалда  сайысады.Ең  соңғы финалдың  сайыстың  жеңімпазына   симво-ликалық  «Сыр -   кубогі» береді.Бәсе-келер   сайысында  шығып  кеткендер  шет  қалмайды,келесі  сатыларға   белсене  қатысып  жанкүйер,кеңесші  ретінде   қатысып  отырады.
             Сайысқа  қатысушыларға  берілетін  сауалнамалар   негізінен  өтілген  бағдарламалық    материалдардың   көлаеміне  сәйкес   логикалық,теориялық  және  комапьютермен   практикалық   жұмыс   іст-еу    дағдыларының  - деңгейлерін   қамтиды.Айталық,   логикалық   сұрақтардың    мазмұны   мынадай    болып  келеді:
• Қандай   бөшкеге  су  құюға   бол-майды (суы   толып  тұрған)
• Бұтақта  екі   құс   қонып  тұр,біреуі  солтүстікке,біреуі   оңтүстікке  қарап  отыр  бірақ  бірін-бірі  көріп   отыр,бұл қалай? (екеуі  қарама-қарсы  отыр)
• Жіпке   ілдім   мен  өзім,кіп-кішкентай  күн  көзін (лампочка)
• «Ас   адамның - арқауы»,ал   компьютердің    асы  не? (ток  көзі)
Оқушылардың   ақпараттың   жан-жақтылығын  бағалау    жөніндегі  сұрақтар:
- Оптикалық енгізу   құрылғысы (сканер)
- Телефон   арқылы  ақпарат   алмасуға   арналған  құрылғы (модем)
- Алгоритмнің   графикалық   түрде   кескінделуі (блок-схема)
- Баспа  құрылғысы (принтер)
- Ақпараттың    процестерді   жүзеге   асыратын   құрал(компьютер)
- Ақпаратты   енгізуге   арналған  құрылғы (пернетақта)
- Ақпараттың  процесстерді   зерттейтін  ғылым (информатика)
Оқушылардың   практикалық    білік-дағдыларының   деңгейін    тексеруге арналған    
                           тапсырмалар:
-Экранға  терезе  салып   өз  ауданының   презентациялық   мәліметтер   мәтінін   шығаратын   бағдарламалар    құрып  қорғау
-берілген   фигуралардан-   суреттер  құрастырып,оларды  әртүрлі   жағдайларда   көрсету.
-Жыл,ай,күн   аттарын   шатастырмай   анықтау.
- Көбелектің   суретін  салып      оның   бірнеше  көшірмесін   көрсету.
- Аудан  картасын-  жер-су,елді   мекендерді   түсіріп  көрсету
- Көше   бой-ындағы  үйлер-  көріністері
- үй   малдарын   төңкеріп  салу.
-Жол  жиектеріне   шырша  отырғызу
         Сайыс  қорытындысында  ақтық  финалдық  бәсекеге  Қармақшы   ауданы   өкілінен   басым  түскен   Қызы--лорда   қаласын-ың   командасы. «Сыр  куб-огін»  иеленді. Жарыс  оған   қатысушылардың   белсенділі-гімен   ерекшеленген   әсерлі  сабақ  болып  өтті.
Категория: Ашық сабақтар | Просмотров: 721 | Добавил: admin | Теги: Сабақ, сайыс, сыр кубогы | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar

Хостинг от uCoz