17:23 «Сыр кубогі» үшін болған сайыс сабақ |
«Сыр кубогі» үшін болған сайыс сабақ
Осы пәнге деген оқушылардың ынтасын, қызығушылығын арттыру, мұғалімдердің басты міндеті. Соның ішінде оқушылардың информатика пәнінен алған білімдерінің деңгейін көтеріп тиянақты нәтижеле-рге қол жеткізуде- - ойын түріндегі түрліше сайыс ,жарыс сабақтарын өткізудің тиімділігі өте үлкен екендігіне көз жеткізіп жүрміз.
Атап айтсақ , оқыту процесіндегі мұндай үрдістерді қолдану мынадай қасиеттерді арттыруға септігін тигізеді:
Оқушының өтіп жатқан пәнге деген ынтасын арттыру;
Ойлау қабілетін ,тіл байлығын дамытады.
Өз бетімен жұмыс істеуге ,ізденуге,іскерлікке үйретеді;
Байқампаздыққа ,алған білімін практикалық дағдылар мен ұштастыруға.
Өзім оқытып жүрген информатика пәні сабақтарында осы сабақ элементтерін түрлеше нұсқаларда қолданып жүрмін.Соның бірі- «Сыр кубогі» үшін өткізілетін жарыс сабағы.
Сабақ негізінен 7-8 сыныптардағы өтілген бірнеше тарауларды қорытындылап,алған білімдерінің нәтижелерін шығарып олармен байланысып нығайтуға бағытталады.
Аталған сабақта -оқушылардың тиянақты білімдіак және дамытушылық дағдыларын қалыптастырумен қатар -өз облысымыз жөнінде жан--жақты- мағұлматтар- беріп туған өлкемізге деген құрмет сезімін тәрбиелеуді мақсат етіп қойдым. Өйткені а Елбасымыздың биылғы «Қазақстан Жолдауында - 2050: бір мақсат,бір мүдде,бір болашақ» атты Жолдаауынан таауы-ндайтын келелі міндеттердің бірі - шәкірттерді отан сүйгіштікке,еліміздің тарихына,бүгінгісі мен болашағына деген көзқарастағы
« Мәңгілік Ел » идеясын қалыптастыру.
Жарыс шарттары бойынша – сыныптағы 16 оқушы өз парталасыме-н бірге облыс көлеміндегі бір ауданның (қаланың) атын иеленеді.Олардың өз ауданының тарихы,жер жағдайы,экономикасы,мәдениеті және с-ол өңірден шыққан белгілі тұлғалар жөнінде хабардар болуы талап етіледі.
Парталастың бірі-«Сыр кубогіне» үміткер болса,екіншісі соның кеңесшісі (тренері) болып есептеледі.
Жарыс олимпидалық жүйемен өткізіледі,яғни жеребе арқылы әуелгі ширек финалда жеңгендер- жартылай финалда сайысады.Ең соңғы финалдың сайыстың жеңімпазына симво-ликалық «Сыр - кубогі» береді.Бәсе-келер сайысында шығып кеткендер шет қалмайды,келесі сатыларға белсене қатысып жанкүйер,кеңесші ретінде қатысып отырады.
Сайысқа қатысушыларға берілетін сауалнамалар негізінен өтілген бағдарламалық материалдардың көлаеміне сәйкес логикалық,теориялық және комапьютермен практикалық жұмыс іст-еу дағдыларының - деңгейлерін қамтиды.Айталық, логикалық сұрақтардың мазмұны мынадай болып келеді:
• Қандай бөшкеге су құюға бол-майды (суы толып тұрған)
• Бұтақта екі құс қонып тұр,біреуі солтүстікке,біреуі оңтүстікке қарап отыр бірақ бірін-бірі көріп отыр,бұл қалай? (екеуі қарама-қарсы отыр)
• Жіпке ілдім мен өзім,кіп-кішкентай күн көзін (лампочка)
• «Ас адамның - арқауы»,ал компьютердің асы не? (ток көзі)
Оқушылардың ақпараттың жан-жақтылығын бағалау жөніндегі сұрақтар:
- Оптикалық енгізу құрылғысы (сканер)
- Телефон арқылы ақпарат алмасуға арналған құрылғы (модем)
- Алгоритмнің графикалық түрде кескінделуі (блок-схема)
- Баспа құрылғысы (принтер)
- Ақпараттың процестерді жүзеге асыратын құрал(компьютер)
- Ақпаратты енгізуге арналған құрылғы (пернетақта)
- Ақпараттың процесстерді зерттейтін ғылым (информатика)
Оқушылардың практикалық білік-дағдыларының деңгейін тексеруге арналған
тапсырмалар:
-Экранға терезе салып өз ауданының презентациялық мәліметтер мәтінін шығаратын бағдарламалар құрып қорғау
-берілген фигуралардан- суреттер құрастырып,оларды әртүрлі жағдайларда көрсету.
-Жыл,ай,күн аттарын шатастырмай анықтау.
- Көбелектің суретін салып оның бірнеше көшірмесін көрсету.
- Аудан картасын- жер-су,елді мекендерді түсіріп көрсету
- Көше бой-ындағы үйлер- көріністері
- үй малдарын төңкеріп салу.
-Жол жиектеріне шырша отырғызу
Сайыс қорытындысында ақтық финалдық бәсекеге Қармақшы ауданы өкілінен басым түскен Қызы--лорда қаласын-ың командасы. «Сыр куб-огін» иеленді. Жарыс оған қатысушылардың белсенділі-гімен ерекшеленген әсерлі сабақ болып өтті.
|
|
Всего комментариев: 0 | |