MENU
Главная » Статьи » Педагогика

Абайдың лирикасы «Қансонарда бүркітші шығады аңға»

Сабақ  тақырыбы: Абайдың  лирикасы «Қансонарда  бүркітші шығады аңға»

Сабақ  мақсаты.:
А)Білімділік :А.Құнанбаев  өмірі,  шығармашылығын  қайталау ,                            «Қансонарда  бүркітші  шығады  аңға»өлеңін   талдау, .Халқымыздың  саятшылық  өнері  туралы  мағлұмат  беру.Абайды  жан- жақты  таныту арқылы  әндерін  насихаттау. Ақын поэзиясын терең ұғынуға, мәнерлеп оқуға, әндерін нақышына келтіре айтуға, ақын поэзиясын сүйіп оқуға баулу. 
Тәрбиелік: оқушыларға   эстетикалық, әрі  экологиялық  тәрбие  беру.Құсбегілік  өнерге  баулу. 
Дамытушылық:  Жеке тұлға ретінде  оқушылардың ізденімпаздық  қабілеттерін дамыту,   тіл мәдениетін жетілдіру , шығармашылыққа баулу.
 Сабақ   түрі  : кіріктірілген  сабақ 
Әдіс-тәсілдері:талдау,жинақтау, баяндау,    зерттеу.
 Көрнекі-құрал:   М. Мақатаев  суреті , электронды оқулық, слайд-презентация
Техникалық құралдар:   үнтаспа, интерактивті тақта.
Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, география,музыка, тарих
  Сабақ барысы:
  Кезеңдер         Мұғалім әрекеті    Оқушы әрекеті
Үйге тапсырма
Бағалау
Оқушылардың зейінін сабаққа аудару. Сабақ мақсатымен   таныстыру,
оқушыларды екі топқа бөлу
 А.Құнанбаев  өмірі,  шығармашылығын  қайталау
1.Абайдың  шыққан  тегі қандай?
2.Білім  алған  ордалары  қандай?
3.Абай  нәр  алған  үш  бастауды  ата.
4.Абайдың  талантты  ұрпақтары кімдер?
1-топ  мазмұндық  талдау 
2-топ композициялық  құрылымына  талдау 
1- топ  өлең  құрылысына  талдау
2-топ  троп   түрлеріне  талдау.
 
Ал  енді  өлең  жолдарында  кездесетін мынадай  сөздерге  назар  аударайық.
 
 
   “Бүркітші -
Қағушы – 
Аңкөс-
Салбурын-
Томағасын  тартқанда   бір  қырындап –
“Сегіз  найза  қолымда  көз  аудармай”- 
 
 Сонымен   құсбегі  қыран  құстарды  танып , таңдай   білетін  адам. Оның   баулитын  қырандарының  ең  алыбы бүркіт . бүркітті  халқымыз  жеті  қазынаның  бірі  деп  есептеген.Неліктен және   бүркіт  қандай  құс? 
Абайдың  қандай   әндерін  білесіңдер?
Біздің  заманымызға   жеткен  әндері  нешеу?
Абайдың   музыкалық   мұрасын  зерттеушілер   туралы  не  білеміз?
Бүгігі   сабақтан   алған   әсеріміз   қандай?
Асыл сөзді іздесең,
Абайды оқы, ерінбе.
 Адамдықты көздесең
 Жат тоқып ал көңілге.
   «Қансонарда  бүркітші  шығады  аңға»
«Ескендір»  поэмасы 
Топты бағалау 
Қорытындылайды ,  бағалайды .
Лирика,  лирика   түрлеріне   анықтама   береді.
 Табиғат 
Көңіл-күй 
Философиялық 
Ғылым-білім   тақырыбы          
Махаббат 
Саяси- әлеуметтік лирика
«Өзгеге,көңілім,тоярсың» әні 
 
«Қалың  елім ,  қазағым,  қайран   жұртым»,» Сабырсыз,  арсыз,  еріншек» ,«Қараша ,  желтоқсанмен  сол  бір  екі  ай»
  «Қансонарда  бүркітші  шығады  аңға»
1- оқушы  өлеңді  мәнерлеп  оқиды.
Жазылған  жылы және  Жалайыр Шора  туралы  аңызды  айтады. 
аңшылық., құсбегі,  саят  өнері.     
Аңшылықты   өнер   деп   түсінуге   үйрету,  бұл  өнерді   дәріптеу
талдау жүргізеді.
оқушылар интерактивті тақтада талдайды.
Сөздердің   мән-мағынасын   анықтайды,   ашады.
“Бүркіт  - құс  патшасы”
 “ Жеті  қазына”          
 Екі  оқушы жобаны қорғайды.
Алматы   облысы,  Еңбекшіқазақ   ауданы ,Нұра   ауылында Жалайыр  Шора атындағы «Құсбегілер»мектебі жыл  сайын      «Сонар»  байқауы   өткізіп  тұрады.  Ал  біздің  Қостанай   облысында  өтетін «Салбурын»байқауы  туралы  айтады.
 
Ақын шығармашылығына өз көзқарасын білдіреді ,  ой- толғау  немесе  5 жол  өлең  жазады. 
Категория: Педагогика | Добавил: admin (25.05.2014)
Просмотров: 1752 | Теги: Абайдың лирикасы «Қансонарда бүркіт | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar

Хостинг от uCoz