Главная » Статьи » Педагогика |
В категории материалов: 38 Показано материалов: 21-30 |
Страницы: « 1 2 3 4 » |
Сортировать по: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Просмотрам
Земные чувства все отдайте постиженью новизныНовое время требует новых подходов в образовании, новых технологий, в том числе и компьютерных, или, как принято сейчас называть, информационно-коммуникационных. При применении ИКТ на уроках увеличивается объем материала за счет экономии времени. Расширяются возможности применения дифференцированного подхода в обучении, осуществляются межпредметные связи.
К преимуществам использования ИКТ на уроках можно отнести:
• повышение мотивации обучения
• создание положительного настроя |
Сложноподчиненные предложения с придаточными целиЦели Сформировать понятие СПП с придаточными цели, уметь распознавать их, находить в тексте
Ожидаемый результат - умеют распознавать и ограничивать виды СПП.
- моделировать и употреблять в речи СПП,
- характеризовать синтаксическую структуру предложений
Тип урока
Урок усвоения новых знаний
Задания
Расставить ударение в словах, определить количество букв и звуков, определить типы придаточных и составить к ним схемы, составить ассоциации, прочитать стих наизусть, решение проблемной ситуации, подготовка презентации, работа |
Название занятия ПричастиеЦели - познакомить с грамматическими
признаками причастия;
- формировать умение отличать причастие от
прилагательного;
- учить правильно употреблять причастия в речи.
Результат Познакомятся с признаками причастия, научатся отличать его от прилагательного, будут правильно употреблять их в речи.
Тип урока Урок объяснения новой темы
Задания Образовать от глаголов причастия; заменить выделенные слова причастиями; указать, к какой части речи относятся выделенные слова; работа с иллюстрацией; игра «Четвертый лишний».
Ресурсы Карточки, интерактивная доска
|
Тақырыбы: Үй құстарыМақсаты: Балалардың жыл мезгілдері туралы түсініктерін тереңдету. Балалардың үй құстары туралы білімдерін кеңейту, үй құстары оның пайдасы туралы түсініктерін молайту.
Міндеті: Балаларға құстар туралы түсініктер бере отырып, байланыстырып сөйлей білуге үйрету.
Сөздік қорларын молайту, ақыл-ойларын, тілдерін дамыту.
Үй құсатарына қамқор болуға, оларды күте білуге, еңбек сүйгіштікке тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдері: түсіндіру, сұрақ-жауап, ойын.
Сабақ түрі:
Көрнекілігі: Үй құстарының суреттері.
Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеттері
Ұйымдастыру кезеңі. |
Тақырыбы: Төрт түлікті біліп ал!Мақсаты: Үй жануарлары туралы түсініктерін тереңдету. Төрт түлік малдың әрқайсысының пайдасы, төлі, ерекшеліктері туралы айтып түсіндіру. |
Тақырыбы: «Арманы асқақ азат-ел»Тәрбие сағатының мақсаты:
1. Оқушыларды Отанды, елді, жерді сүюге туған ел тарихын білуге, еліміздің мемлекеттік рәміздерін қастерлеуге тәрбиелеу.
2. Оқушылардың білім беңгейін, сөздік қорын дамыту;
3. Отанын сүюге, ел-жұртын құрметтеуге, адалдыққа тәрбиелеу.
Тәрбие сағатының көрнекілігі:
Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері: Туы, Елтаңбасы, Әнұраны, Н.Ә. Назарбаевтың портреті. |
Сабақтың тақырыбы: Алматы. ТасымалСабақтың мақсаты:а) мәнерлеп оқуға баулу, Алматы қаласы туралы мәлімет беру.
ә) тұжырым жасауға, пікір айтуға дағдыландыру,сөйлемді жан-жақты талдай білуге үндетіп жаттықтыру.
б) еңбеққорлыққа,адамгершілікке, сауаттылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі:сатылай кешенді талдау технологиясын меңгерту.
Сабақтың әдісі:сұрақ-жауап, мәнерлеп оқу, сөз талдау, ойын, әңгімелеу.
Көрнекілігі: тақырыпқа арналған слайд
Пәнаралық байланыс: дүниетану,өзін-өзі тану.
Сабақтың барысы.
I.Ұйымдастыру кезеңі |
Шешендік өнердің қоғамдағы тәрбиелік орныШешендік өнердің мәні неде? Ол жөнінде қандай пікірлер бар? Шешендік өнердің бүгінгі өскелең ұрпақты шешендікке, тапқырлыққа тәрбиелеудегі орны қандай және олар қалай іске асырылады? - деген мәселелердің бетін айқындап алу қажет болады.
"Шешен" сөзі қазақ тілінің этимологиялық сөздігінде былайша түсіндірілген: "Шешен" - "сәсән" сөзі қырғыз, қалпақ, өзбек тілдерінде де қазақ тіліндегідей мағынада қолданы |
Тақырыбы: «Әдептілік әдемілік»Сабақтын мақсаты: 1. Оқушылардың білгендерін бір жүзеге келтіру, толықтыру, сыпайы сөздерді орнымен қолдануға үйрету.
2. Үлкендерді сыйлауға, адамгершілікке, имандылыққа тәрбиелеу.
Сабақтын барысы:
I.Ұйымдастыру бөлімі: Сабақ тақырыбын хабарлау.
II.Кіріспе сөз:
Сендер, болашақ өмірдің мұрагерісіңдер. Тәрбие сағатында сендерді әсе |
Тақырыбы: «Еріншек»Сабақтың мақсаты:
а) оқушыларды өлеңді оқып, мәнін ашуға, адам бойындағы жақсы қасиет, жаман қылықтарды ажырата білуге үйрету.
ә) өлеңнің мазмұнын сызба диограммаға түсіру, ой – өрісін, сөздік қорын дамыту.
б) оқушыларды адамгершілік қасиеттерге, еңбексүйгіштерге баулу, тіл байлығын, таным бірлігін арттыру.
Әдісі: сұрақ жауап, көрнекілікпен жұмыс істеу, өз ойын анық ортаға салу. |