Главная » Статьи » Педагогика |
В категории материалов: 38 Показано материалов: 31-38 |
Страницы: « 1 2 3 4 |
Сортировать по: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Просмотрам
Ертеңгіліктің тақырыбы: Айналайын ақ мамам!Мақсаты: аналар мерекесіне орай аналар, ұстаздар мен қыздарға |
Жаңа педагогикалық технологиялар туралы«Келер ұрпақ алдында зор жауапкершілік жүгін арқалап келеміз» деген Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың сөзі ұстаз қауымына үлкен тапсырыстарды артып отыр. Еліміздің болашағы көркейіп, өркениетті елдер қатарына қосылуы, бүгінгі ұрпақ бейнесімен көрінеді. Дүниежүзілік озық тәжірибелерге сүйеніп, жаңа типті оқыту, яғни әр баланың табиғи қабілетін дамыту үшін қолайлы жағдайлар жасай отырып, оны жан-жақты дамыту керек. Қазіргі білім беру мазмұны жаңарып, жаңа көзқарас пайда болып, оқытудың жаңа технологиясы өмірге келді. Яғнипедагогикалық технология ұғымыіс-әрекетімізгекеңінененіп, қолданылуда. |
Жаңаша білім беру – міндетімізКейінгі жылдары жиі пайдаланылып келе жатқан жаңа ұғымдар дың бірі –инновация. Инновацияны жете түсініп, жаңашаәдіс-тәсілдерді мектеп өміріне кеңіненен гізу жасұрпақтың саналы да сапалы біліма луының бірден-біршарты болып табылады.
Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңында «Білім беру жүйесінің басты міндеті – ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтар, ғылым мен практика жетістіктері негізінде жеке адамды қалыптастыруға және білім алу үшін қажетті жағдайлар жасау; ... оқытудың жаңа |
Сабақтың тақырыбы: Көгершін - бейбітшілік құсыМақсаты: Қазақ сазгерлерінің шығармашылығын басқа халықтардың шығармашылығы- мен байланыстыра отырып, тақырып бойынша әндерді үйрену, орындау, салыстыру, талдау. Көгершін- бейбітшілік құсы екенін музыка тілімен жеткізу.
Тәрбиелік мәні: Бейбітшілік, береке, тыныштық, киелі сөздерінің мән- мағынасын сабақ барысында ұғындыра отырып, музыка арқылы өз бойына сіңіре білуге және өмірмен байланыстыру арқылы өз қажетіне жарата білуге тәрбиелеу.
Дамытушылық мәні: Сабақ барысында музыкалық талдаулар жасай отырып, оқушылардың музыкалық сауаттарын дамыту. Хормен ән айту дағдыларын одан әрі жетілдіру және есту, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ |
Тақырыбы: Жапонның халық әні және «Хиросима» балетіМақсаты: Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлай отырып балет өнері туралы мағұлмат беру, Ғазиза Жұбанованың «Хиросима» балетімен танысу, жапонның «Сакура»әнін үйрену;
Тәрбиелік мәні: Оқушылармен топтық жұмыс жасай отырып өз ойын тұжырымдау, басқаны тыңдай білу, өзін-өзі бағалай білуге тәрбиелеу;
Дамытушылық мәні: Сын тұрғысынан ойлау арқылы шығармашылықпен жұмыс жасау қабілеттерін дамыту;
Пәнаралық байланыс: тарих, қазақ әдебиеті, қазақ тілі, хореография;
Пайдаланатын стратегиялар: Ассосация, жигсо, 5 минуттық әссе. |
Сабақтың тақырыбы: «Астанамыз - Астана».Сабақтың мақсаты: Оқушыларға еліміздің астанасы - Астана туралы,қаланың тарихы туралы білім берумен қатар,Астана туралы жаңа әндер үйрету. Ән салу,музыка тыңдау арқылы елімізді,жерімізді сүюге,әсемдікті,сұлулықты көре білуге, әуен ырғағымен сезіне білуге тәрбиелеу.Оқушылардың ән салу,музыка тыңдау қабілеттерін одан әрі дамыту.
Сабақтың типі:Жаңа білімді меңгерту сабағы.
Сабақтың түрі:Саяхат сабақ. |
Сабақтың тақырыбы: « Наурызым-нақыл жыр»Сабақтың мақсаты:Оқушыларға қазақ халқының тұрмыс- тіршілігінде,әдет-ғұрпында ерекше орын алған Наурыз тойын, қазақша жаңа жылдың келу салтанатын түсіндіру.
Білімдік мәні: Наурыз мерекесі, ұлттық тағамдар, әдет-ғұрып туралы білім берумен қатар, наурыз мерекесі туралы әндер үйрету.
Тәрбиелік мәні:
Ұмытылып бара жатқан әдет-ғұрыпты, сақтауға, құрметтеуге тәрбиелеу.
Дамытушылық мәні:
Оқушылардың музыкалық сауаттылықтарын одан әрі дамыту.
Сабақтың түрі: Саяхат сабақ. |
Урок на тему «Приключение Буратино»Цель: Закрепление знаний детей, полученных в течение года.
Задачи:
Образовательные:
Закрепить знание детей о последовательности дней недели. Формулировать навыки ориентировки в окружающем пространстве . Закреплять понятия о геометрических фигурах, деления слов на слоги, счет в переделах 10.
Коммуникативные: Развивать активность, самостоятельность.
Личностные : Развивать мышление, умение рассуждать, воображение.
Формировать правильную осанку. Развивать мелкую моторику рук, стимулировать творческую инициативу детей. |