Главная » Статьи |
Всего материалов в каталоге: 99 Показано материалов: 41-50 |
Страницы: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 9 10 » |
Тақырыбы: «Жыл басы – Наурыз!»Мақсаты:Балаларға ұлыстың ұлы күнітуралымағлұматберу;Балаларды елін,Отанын сүюге,ұлттық салт – дәстүрін дәріптеуге тәрбиелеу;Имандылық,инабаттылық,ізеттілік қасиеттерін қалыптастыру.
Көрнекілігі:Безендірілген топ бөлмесі. |
Ойын – балалардың ойлау қабілетін арттыратын іс-әрекетОйын – мектеп жасына дейінгі балалардың негізгі іс-әрекеті. Сұлтанмахмұт Торайғыров «Балалықтың қанына ойын азық» деп бекер айтпаған. Өйткені, ойын үстінде баланың бір затқа бейімділігі, мүмкіндігі және қызығуы анық байқалады. Ойын мазмұны мен түріне қарай: мазмұнды-бейнелі, қимыл-қозғалыс, дидактикалық, құрылыс, кейіптендіру ойындары болып бөлінеді. Мазмұнды-бейнелі ойында балалар ойын мазмұнын түсінікті етіп жеткізуге тырысады, оған қажетті құрал-жабдықтарды табуға талпынады, оларды дайындау үшін еңбектенеді, ал еңбек ұжымдық іс-әрекетке біріктіреді және шығармашылық іс-әрекетке бағдарлайды, балалардың өзара қарым-қатынасын реттеп, олардың бойында адамгершілік сапаларды |
Нәтижеге бағытталған білім – жаңаша оқытуҚазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаев «Әлеуметтік-эканомикалық жаңғыру Қазақстан дамуының басты бағыты» жолдауын арнаудағы бағдарламаның негізгі міндеті - қазақстандықтарға білім берудің жаңа сапасына көшу туралы тапсырманы орындау еді. Қазіргі кезде жоғары білім жүйесін реформалаудың басты мақсаты – білімді игеру кезінде күтілетін нәтижелерге қол жеткізу.Қазіргі заманғы білім берудің модернизациялау стратегиясын «құзіретті білім беру» деп атап жүр.Соның айғағы ретінде, Кембридж бағдарламасы бойынша үш айлық курстан өтіп, жаңа талап бойынша білім беру жүйесіне өзгеріс енгізіп,нәтижесін көрдім. |
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БІЛІМ БЕРУДІ ІЗГІЛЕНДІРУ – БАЛАНЫҢ ЖЕКЕ ТҰЛҒАСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ КЕПІЛІМектепке бару - бала өміріндегі маңызды оқиға. Баланың мінез – құлқын басқару негізі – мектеп ережелерін түсіндіруден басталады. Өзін қоршаған ортамен танысуы, кездескен қиындықтарды жеңуге талаптану, бұл мектепалды балаларына қойылатын талаптар.Осы талаптарды орындау үшін ол ұйымшылдық, өз бетімен жұмыс істей алу, табандылық, әдептілік, адамгершілік – ерік қасиеттерін иемденуі қажет. Баланың әр түрлі жағдайдағы іс- әрекетін бақылай отырып, осы қасиеттерді жеткілікті тәрбиелеу - мұғалім міндеті. Қазіргі таңд |
Сабақтың тақырыбы Құстардың көптүрлілігі. Түйеқұстар (қыртөссіз құстар). Пингвиндер. Қыртөсті (ұшатын) құстар. Таралуы. Құрылыс ерекшеліктері мен тіршілік орта жағдайларына бейімделуі.мақсаты: Оқушыларға құстапрдың көптүрлілігі туралы білім дағдысын қалыптастырып, оқушылардың логикалық қабілетін дамыту, есте сақтау, танымдық , шығармашылық қабілеттерін дамыту. Оқушылардың білімге деген қызығушылығын арттырып, ұқыптылыққа, мақсатқа жете білуге тәрбиелеу.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру бөлімі:
1. Сәлемдесу
2. Оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру
3. Сәттілік тілеу- психологиялық дайындық |
Тақырыбы: Халқым менің қонақжайҚұндылық: Сыйластық
Қасиеттері: Сыйлау, құрметтеу, көпшіл, және т.б.
Мұғалім: Қартанбаева Гүлжайна Әбутәліпқызы
Сыныбы: 2. Оқушылар саны: 11
Мақсаты:
- «сыйластық», «туыстық», «достық» адамгершілік құндылықтары туралы түсініктерін кеңейту. |
Тақырыбы: Көмектесе білейікҚұндылық: құрметтеу Мақсаты: |
Тақырыбы: "Ұстаздың ұлы келбеті"Мақсаты: Ұстаздың адам өмірінде алатын орын зор екендігін, ұстаздарды құрметтеу, сыйлау және қадірлеу қасиеттерін оқушылардың бойына дамыту әрі дарыту. Көрнекілігі: Ұстаздар туралы нақыл сөздер, өлең үзінділері жазылған көрнекіліктер, әр түрлі шаралар. |
Сабақтың тақырыбы: Құрманғазы «Перовский марш»Сабақтың мақсаты:
1) Білімділік: Құрманғазынығ өмірі және шығармашылығымен таныстыру.
2) Тәрбиелік: Оқушыны өз халқының салт-дәстүріне құрметпен, сүйіспеншілікпен қарауға тәрбиелеу.
3) Дамытушылық: Қазақтың ұлттық аспабын оқушыға үлгі ете отырып, ұлттық аспабымызды халық арасына кеңінен дамытуға үлес қостыру, ой-өрісін жан-жақты дамыту. |
Сабақ тақырыбы: Жалқау немере (ертегі)Сабақ мақсаты: 1. Білімділік
Оқушыларға ертегі туралы түсінік беру, ертегінің мазмұнымен таныстыру
2. Дамытушылық
Ертегеіні оқыта отырып сөздік қорларын молайту, тіл байлығын арттыру, өз ойларын жеткізе білу қабілеттерін дамыту
3.Тәрбиелік
Еңбексүйгіштікке, қайырымдылыққа тәрбиелеу.
Сабақ типі: дәстүрлі емес сабақ
Сабақ түрі: жарыс сабақ
Пән аралық байланыс: дүниетану
Сабақтың әдіс – тәсілдері: СТО топтастыру, сұрақ – жауап
Көрнекілік: интербелсенді тақта, слайд, кестеле |