Главная » Статьи |
Всего материалов в каталоге: 99 Показано материалов: 11-20 |
Страницы: « 1 2 3 4 ... 9 10 » |
Сабақтың тақырыбы: Киелі мекен – Шиелі екенСабақтын мақсаты: Оқушыларды Шиелі тарихымен, шежіресімен таныстыру. Еңбек ерлерінің өмірінен мағлұмат беру.Туған жеріне, еліне деген сүйіспеншілік сезімін қалыптастыру. Еңбек ерлерін құрметтеуге, туған жердің қадір- қасиетін ұғынуға тәрбиелеу. Өз ойларын жүйелі түрде жеткізе білуге,сөйлеу мәдениетінеүйрету. Сабақтың көрнекілігі: Еңбек ерлерінің суреттері, қанатты сөздер. Шиелі ауданының көрнектіжерлерінің суреттері. Сабақтың барысы: |
Дұрыс тамақтану- денсаулық кепіліСабақтың мақсаты: оқушыларды дұрыс тамақтану мәдениеті мен әдебімен таныстыру, пайдалы және пайдасыз тамақ туралы түсінік беру, дастарқан басында сақталатын рәсімдермен, ырым-тыйымдармен таныстыру. Оқушылардың мәнерлеп айту дағдыларын қалыптастыру, сөздік қорларын дамыту. Дәстүрді білуге, тамақтану мәдениетін сақтауға тәрбиелеу.
Көрнекілігі:нақыл сөздер, бүктемелер, техникалық құралдар.
Сабақтың барысы: |
Сабақ тақырыбы: Абайдың лирикасы «Қансонарда бүркітші шығады аңға»Сабақ мақсаты.:
А)Білімділік :А.Құнанбаев өмірі, шығармашылығын қайталау , «Қансонарда бүркітші шығады аңға»өлеңін талдау, .Халқымыздың саятшылық өнері туралы мағлұмат беру.Абайды жан- жақты таныту арқылы әндерін насихаттау. Ақын поэзиясын терең ұғынуға, мәнерлеп оқуға, әндерін нақышына келтіре айтуға, ақын поэзиясын сүйіп оқуға баулу.
Тәрбиелік: оқушыларға эстетикалық, әрі экологиялық тәрбие беру.Құсбегілік өнерге баулу.
Дамытушылық: Жеке тұлға ретінде оқушылардың ізденімпаздық қабілеттерін дамыту, тіл мәдениетін жетілдіру , шығармашылыққа баулу. |
Сабақтың тақырыбы: Тіктөртбұрыштың ауданын табуға есептер шығаруСабақтың мақсаты:
а) Білімділік: Оқушылардың тіктөртбұрыштың ауданы тақырыбынан алған білімдерін тереңдету, жүйелеу.
ә) Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін, білім, білік дағдыларын дамыта отырып, интеллектуалдығын қалыптастыру, геометрияға деген қызығушылығын арттыру.
б) Тәрбиелік: Оқушыларды өзін - өзі басқаруға, ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, дәлдікке, өз мүмкіндігіне сенуге, үлкен жетістікке ұмтылуға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: ойын сабақ |
Қысқы көңілді ойындар!Мақсаты: Табиғаттың сауықтырушылық күшін пайдалана отырып, балалардың денсаулығын сақтап нығайтуға ықпал ету. Қимыл – қозғалыс қабілеттерінжетілдіріп, сергек, шат көңілді және белсенді болуға, ептілікке, жылдам қимылдауға, батылдыққа, төзімділікке баулу. Досқа көмектесу, сыйластық, мейірімділік, адамгершілік қасиеттерге тәрбиелеу.
Қажетті – құрал жабдықтар: 2 шана, ойыншықтар, қар жапалақтары – бала санына. Кейіпкерлер: Қар – адам.Өткізетін жері: Балабақша ауласы.
Тәрбиеші: Амансыңдар ма, балалар! Амандасу деген не?
Балалар: Амандасу - ол аман – саулықты сұрау. Адамд |
Сабақтың тақырыбы: Білімді тиянақтауСабақтың мақсаты:
Білімділік. Оқушылардың өтілген тақырыпты қаншалықты деңгейде меңгергенін анықтау. Үш таңбалы сандарды оқу, салыстыру, разрядтық қосылғыштарға жіктеу.
Дамытушылық: Логикалық ойлауын, жадын, байқампаздығын дамыту.Топпен жұмыс жасауға төселдіру.
Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, тапқырлыққа, ізденімпаздыққа, ұйымшылдыққа баулу, пәнге қызығушылығын арттыру.
Сабақтың түрі: білімді тиянақтау.
Сабақтың типі: сайыс сабақ
Пәнаралық байланыс: дүниетану, қазақ тілі |
Профессиональная компетентность учителей начальных классов в условиях перехода к 12-летнему образованию «Если учитель имеет только любовь к делу, он будет хороший учитель.
Если учитель имеет только любовь к ученику, как отец, мать, он будет
лучше того учителя, который прочёл все книги, но не имеет любви ни
к делу, ни к ученикам. Если учитель соединяет в себе любовь к дел и к
ученикам, он – совершенный учитель».
Л. Н Толстой |
Қазіргі заманғы бала тәрбиесіндегі ойыншықтарСоңғы жылдары кең көлемде дамыған қуыршақпен ойынды бақылау өте сирек кездеседі. Оның мәні неде? Неге қазіргі заманғы балаға қуыршақпен ойын қызықты емес болып қалды? |
Тақырыбы: Қайдан келдің бауырсақ?Мақсаты: Дән тұқымымен танысу,бидайдан нан жасалынатынын айта отырып,дастарханға жеткенге дейінгі істелетін еңбек мазмұнымен,қолданылатын техникалардың аттарымен таныстыру.Диханшылардың еңбегімен таныстыру.Үлкендердің еңбегін бағалай білуге тәрбиелеу.
Дамытушылық мақсаты: Балалардың ақыл-ой белсенділігін арттыру.Өлең,мақал-мәтелдер арқылы тіл байлығын дамыту,жетілдіру.
Тәрбиелік мақсаты: Берілген тапсырманы орындауға,еңбекқорлыққа тәрбиелеу,нақыл сөздердің тәрбиелік мәнін түсінуге талпындыру.
Білімділігі: Дәндерді қолдарымен ұстатып,топыраққа егу арқылы еңбекті өздеріне орындатып қолмашықтарын жетілдіру.Еңбектерінің жемісін көрсету |
Қазақ хандығының этномемлекеттік шекараларының кеңеюіXVI – XVII ғасырларда қазақ хандығы нығайып, оның шекарасы едәуір ұлғая түсті. Өз тұсында (жерді біріктіру ) процксін жедел жүзеге асырып, неғұрлым көзге түскен қазақ хандарының бірі- Жәнібек ханның ұлы Қасым. (Туған жылы 1445ж.). Іс жүзінде Қасым хан елді Бұрындық кезінде – ақ басқара бастады. Қасым ханның басқаруынан бастап елде билік жүргізу тек Жәнібек ұрпақтарының қолына көшті. Қасым ханның тұсында (1511-1523)жж.билік құрған. Қазақ хандығының саяси және экономикалық жағдайы жанжақты нығая түсті. Ол феодал ақсүйектердің қарсылығына тойтарыс беріп, әскери күштерді нығайтты, өз билігіндегі жерлерді кеңейтті. Қасым хан билік құрған кезде қазақ халқы өзінің осы күнгі мекен тұрағынан негізгі аймақтарын біріктірді. Хандықтың шекарасы батыста Жайыққа, оңтүстік-батыста Сырды |