Главная » Файлы | [ Добавить материал ] |
Всего материалов в каталоге: 44 Показано материалов: 1-10 |
Страницы: 1 2 3 4 5 » |
Заман талабына сайЗаман талабына сай адамдардың ақыл - ойы мен көзқарасы өзгеріп отыратыны – бұл заңды құбылыс. Мұғалім қазіргі заманға лайық өзінің білім беру ісін рухани дамыта отырып, инновациялық ізденіспен жұмыс істеп, білігі мен білімі жоғары ұлағатты болуы керек. Менде осы мақсатпен үш айлық Кембридж университетінің әдіс-тәсілдерін оқып, тәжірбие алмасуға келдім. Осы бағдарлама құзырлы мұғалімнің алдына оқушының жан дүниесін жақсы түсіне білу жөнінде нақты міндеттеме қойып отыр. Құзырлы оқытудың маңызды факторы мұғалімнің оқушының тақырыптың мәнін өз бетімен меңгеруін түсінуі мен бағалай алуы болып табылады. Шульман (2007) мұғалімнің үш көмек |
Мен - XXI ғасыр мұғалімімін« Біз осы заманғы білім беру жүйесінсіз, алысты барлап, кең ауқымды ойлай білетін осы заманғы мұғалімдерсіз инновациялық экономика құра алмаймыз» Н.Ә.Назарбаев Әлем жылдам өзгеруде, бұл қарқынмен мұғалімдер де өзгеріп отыру қажет. Себебі мекте |
Сыни тұрғыдан оқыту- болашағымыздың жарқындығыҚазіргі ғылым мен техника өркендеген заманда көштен қалмай, еліміздің терезесі өзге дамыған елдермен теңесе алуы үшін білімді ұрпақ тәрбиелеу әр бір мұғалімнің парызы. Еліміздің көрнекті қоғам қайраткері Мұхтар Әуезов айтқандай «Ел мен елді, халық пен халықты теңестіретін - білім» деген екен.Ең алдымен білімді ұрпақ тәрбиелеу әрбір мұғалімнің қасиетті борышы. Бүгінгі таңда басты мәселе болып отырған – жас ұрпақтың сапалы білім алуы. Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев «Білімді, сауатты адамдар – бұл ХХІ ғасырды адамзат дамуының негізгі қозғаушы күші» дегеннің өзі – үлкен көрегендіктің белгісі. Мұғалім, адамды қалыптастырып, тұлға етіп тәрбиелейтін өнегелі маман иесі. Әдепті мұғалім – салмақты, ұстамды, байсалды, мінез-құлықтың да, сөйлеудің де әдеп-құлықтың да киім киюдің де қалыптан шығып кетуіне жол бермейді. Ол қасиеттер-оқушы көзінен, назарына |
Егеменді еліміздің тірегі – білімді ұрпақ.«Ұстаз болу – жүректің батырлығы, Ұстаз болу – сезімнің ақылдығы»- деп ғұлама ақын Ғабу Қайырбеков ағамыз жырлағандай, ғұмырын ұстаздық мамандыққа арналған ұстаздарымыз жетерлік. Бүгінгі танда ұстаздарымыз жүгі ауыр. Заман талабына орай түрлі технологиялар, әдіс-тәсілдер, инновациялық жаңалықтар білім беру саласына кіріктірілуде. Дегенмен, елімізде ұстаздардың сапалы және нәтижелі білім алуына барлық жағдай толық жасалған. Болашақта өркениетті дамыған елдер қатарына ену үшін заман талабына сай білім қажет. Өйткені, тәуелсіз Қазақстанды дамыған, бәсекеге қабілетті отыз елдің қатар |
Бүгінгі шәкірт – ертеңгі ел иесі.Ахмет Байтұрсынұлы «Мектептің жаны – мұғалім. Мұғалім қандай болса, мектеп сондай болмақшы. Яғни, мұғалім білімді болса, ол мектептен балалар көбірек білім алып шықпақшы. Солай болған соң, ең әуелі мектепке керегі – білімді, педогогика, методикадан хабардар, жақсы оқыта білетін мұғалім,- деп ұстаздар қауымына қиындығымен қызығы қатар жүретін салмақты жүк артылған. Ұстаздар- біреудің уақытын аялап, өзінің уақытын аямайтын жандар. Қай ұстаз болмасын өз шәкіртінің білімді, жан-жақты, ойын шебер жеткізе білетін, дұрыс сөйлеп, сөз қадіріне жете білетін ұрпақ болуын қалайды. Осы орайда Кембридж әдіс-тәсілдерін негізге ала отырап, жас ұрпақты оқыту мен оқудағы жаңа әдіс –тәсілдері негізінде білім беру тиімді деп ойлаймын. Шульман «мұғалімнің үш көмекшісі» бас, қол, жүрек осы үш қасиеттері болған жағдайда оқыту жақсы болып саналады деген яғни мұғалімдер ұс |
І Total physical response 1.1 Asher’s new approach I. общая физическая реакция TPR is based on the premise that the human brain has a biological program for acquiring any natural language on earth. The process is visible when we observe how infants internalize their first language. With acquisition as the main focus in second language learning, TPR was developed in 1974, and continues to be used in the language classroom. It is focused on comprehension development before speaking; besides, it states that speech will emerge naturally as students internalize the language that is being spoken. This method combines information and skills through the use of the kinesthetic sensory system. As a result, this success leads to a high degree of motivation. |
Үзіліссіз кездейсоқ шамалардың үлестір Үзіліссіз кездейсоқ шамалардың үлестірім функциясыкездейсоқ шамасының үлестіру функциясы деп кездейсоқ шаманың кіші мәнін қабылдауының ықтималдығына тең функциясын айтамыз: =.
ім функциясы |
Жоспар: I.Кіріспе бөлім а)Жалпы инфектологияға кіріспе II.Негізгі бөлім б)Инфектологияның микробиология саласында маңызы в)Инфекция туралы ілім г)Микроорганизмдердің әсерінен туындайтын инфекциялық аурулар д)Стрептококктар мен стафилоккоктардың әсерінен туындайтын аурулардың этиологиясы,инфекцияның таралу аймақтары,симптомы, патогенезі,асқынулар,емдеу шаралары III.Қорытынды бөлім Пайдаланылған әдебиеттер |
Қазақстан ортақ үйімізМақсаты:Балаларды туған елінің,Отанының Қазақстан Республикасының белгілерімен таныстыру.Қазақстанды мекендейтін ұлт өкілдері,олардың салт-дәстүрлері,тағамдары ,ұлттық киімдері жайлы мағлұмат беру.Ойлау,есте сақтау қабілеттерін арттыру.Өз ұлтына ,тіліне деген сүйіспеншілігін арттырып,ардақтай білуге тәрбиелеу. |
Жоспар
|